Կարուսել

Ոչ վե՛րջ կա, ոչ ըսկի՛զբ այս երգում

Իմ՝ որտեղից լինելու ամենաանսպասելի տարբերակը

on February 12, 2013

Այս դեպքից հետո սովորություն է դարձել «որտեղի՞ց ես» հարցին «գուշակիր» պատասխան տալը: Պատահում է՝ լսում եմ ամենաանհավանական բաներ (Ղազախստան), պատահում է՝ աշխարհագրական հուշումներից հետո գալիս, տեղն են ընկնում, պատահում է՝ անմիջապես հանձնվում են ու ստիպում, որ ես ասեմ:

Էսօր էլ մի հոլանդուհի հարցրեց որտեղից եմ ու ստացավ նույն՝ «գուշակիր» պատասխանը:

– Հունգարիա՞:

– Արևելք:

– Բուլղարիա՞:

– Արևելք:

– Ես աշխարհագրությունից էնքան էլ լավ չեմ… Գուցե արաբակա՞ն որևէ երկրից ես:

– Չէ:

– Բալկաննե՞ր:

– Էլի արևելք:

– Վրաստա՞ն:

– Մոտիկ ես:

– Էլ ի՞նչ կար էնտեղ… հեչ լավ չեմ աշխարհագրությունից… բայց մի պետություն էլ կար է… Ն… Ն… Նագորնո Կարաբա՞խ:

4 responses to “Իմ՝ որտեղից լինելու ամենաանսպասելի տարբերակը

  1. uluana says:

    Այ քեզ բան։ 😀 Վերջն էր։ 😀

    • byurie says:

      Հա, պատկերացնու՞մ ես ոնց էի զարմացել: 😀 Իհարկե հետո պարզվեց, որ հայ համադասարանցի ա ունեցել էդ աղջիկը (երևի դրա համար զարմանալիորեն Թուրքիա ու Ադրբեջան չասեց), որն իմ մազերի գույնից ուներ, դրա համար ընտանիքում իրան բլոնդ էին ասում 😀 բայց դե ուժեղ էր: 

      ________________________________

  2. ivy says:

    Ինչ հավես ա 😀

Leave a Reply

