Կարուսել

Ոչ վե՛րջ կա, ոչ ըսկի՛զբ այս երգում

Ռուսախոս պապիկը

on March 19, 2013

Էսօր Ազատության հրապարակում մի հատ պապիկ մոտեցավ ինձ, ռուսերեն ինչ-որ բան ասաց: Սովորությանս համաձայն պատասխանեցի, որ ռուսերեն չգիտեմ, որ հայերեն խոսի: Հարցը տվեց: Հետո էլի բաներ ասեց, մեկ էլ ֆայմեց, որ ինչ-որ բան էն չի:
– Բայց դու ո՞նց ռուսերեն չգիտես, ստեղ չե՞ս ապրել:
– Ստեղ եմ ապրել:
– Չեմ հավատում, որ չգիտես… ոչ մի բառ չգիտե՞ս:
– Չէ, վաբշե ոչ մի բառ չգիտեմ,- ու ստեղից սկսում եմ մեկումեջ ռուսերեն բառեր օգտագործել: Ինձ հետաքրքիր ա` կհասկանա՞, որ կոդանցում եմ անում, թե չէ:
– Բա ի՞նչ ես ավարտել:
– Բժշկականը:
– Ո՞ր բաժինը:
– Լեչը:
– Չեմ հավատում: Բա ռուսերեն դասեր չունեի՞ր:
– Չէ, լրիվ հայերեն էր:
Խեղճ պապին չգիտի, որ ութ տարի ռուսերեն դասագրքերով եմ ճռռացել:
– Մեկ ա, չեմ հավատում… բա եթե մեկը գա, որ հայերեն վաբշե չիմանա, մենակ ռուսերեն խոսա, ի՞նչ ես անելու:
– Ռուսերեն եմ խոսելու:

Leave a Reply

