Կարուսել

Ոչ վե՛րջ կա, ոչ ըսկի՛զբ այս երգում

Վերջ վիրտուալին

on April 1, 2013

Կներեք, բայց իմ նյարդերն էլ չեն հերիքում: Ես վերանում եմ վիրտուալ աշխարհից: Շուտով ջնջելու եմ բլոգս: Ջնջելու եմ Ֆեյսբուքի պրոֆիլս, մոռանալու եմ մնացած բոլոր տեղերի փասերս: Մեյլ անգամ չեմ ստուգելու: Մնաք բարով: Գուցե հանդիպենք իրական կյանքում կամ դրանից հետո:

Թարմացում: Սա ապրիլմեկյան (անհաջող) կատակ էր: Ցավոք, մեր օրերում վիրտուալից ամբողջությամբ վերանալու հնարավորություն չկա:

 

7 responses to “Վերջ վիրտուալին

  1. ivy says:

    Ապրիլի մեկին չգրեիր, կուրախանայի քեզ համար :)))

    • byurie says:

      ասա է, ապրիլմեկյան կատակ: հեսա ԿՄ-ի քոմենթները կբացեմ, կնայես 😀

      ________________________________

  2. Ներսես says:

    որ մեյլը չգրեիր հավատալ կարելի էր, բայց մեյլը վառեց ։Պ

    • byurie says:

      հա բայց նենց էքստրիմ բան էր պետք գրել, որ կայֆ լիներ 😀 Ի դեպ, մեյլը դրսի մարդկանց համար ա «վառող»: պարզվում ա` Հայաստանում լիքը մարդիկ կան, որ օրերով մեյլ չեն ստուգում ու իրանց համար հանգիստ ապրում են

      ________________________________

      • Ներսես says:

        ես որ Հայաստանում էի էլի տենց էր։ Ամեն տեղ կարող էի չմտել բացի մեյլից ։Ճ

      • byurie says:

        ես էլ: բայց դե տեսականորեն Հայաստանում հնարավոր ա առանց մեյլ մտնելու շարունակել ապրել: 

        ________________________________

      • Ներսես says:

        Դե հա, համաձայն եմ։ Հայաստանում, շատ ուզելու դեպքում կարելի ա առանց մեյլի ։Ճ

Leave a Reply

