Կարուսել

Ոչ վե՛րջ կա, ոչ ըսկի՛զբ այս երգում

30 օր երաժշտության հետ. օր 2. իմ ամենաչսիրած երգը

on April 15, 2013

Ահագին երկար մտածեցի, թե ինչ երգ կարելի է դնել էստեղ. հաստատ որևէ մեկը չի ուզենա իր բլոգում ի լուր ողջ աշխարհի ամենաչսիրած երգ դնել: Ավելին՝ էն երգը, որը քեզ դուր չի գալիս, ավելի շուտ այլևս չես լսի, չես էլ հիշի դրա մասին, ոչ թե հաստատ կիմանաս, որ դա քո չսիրած երգն է: Դրա համար փորձեցի գտնել մի քանի երգ, որոնք ներվերիս վրա ազդել են, ու լսել եմ կամքիցս անկախ: Դրանցից է, ասենք, Ռազմիկ Ամյանի ինչ-որ սրտիկ-մրտիկ երգ, որ համակուրսեցիներս սիրում էին դասամիջոցներին իրենց հեռախոսներով միացնել: Բայց հետո, երբ ավելի երկար մտածեցի, հիշեցի, որ սիրած-չսիրածը շատ ուժեղ տարբերակված էր թինեյջերական հասականում, ու էդ ժամանակ ես ունեի ոչ միայն չսիրած երգ, այլև մի ամբողջական չսիրած երգչուհի, չնայած ըստ բոլոր պարամետրերի ինքը պիտի որ իմ սիրած երգչուհիներից լիներ:

Ահագին վաղուց էս երգը չեմ լսել: Նոր լսեցի, էլի ներվայնացա: Էս երգից զզվում եմ առաջին հերթին բառերի համար:

3 responses to “30 օր երաժշտության հետ. օր 2. իմ ամենաչսիրած երգը

  1. songoffall says:

    Իմ դրած ու քո դրած չսիրած երգերի տարբերությունն էն ա, որ քոնն ուրախ դալբայոբի մասին ա, իմը՝ ինքնադեստրուկտիվ տխուր դալբայոբի մասին 😀

  2. […] արի ու ատելի խումբ գտի: Ամենաչսիրած երգն ընտրելիս դեռ կարողացա մի կերպ պատանեկան բզիկներիս վրա […]

Leave a Reply

