Կարուսել

Ոչ վե՛րջ կա, ոչ ըսկի՛զբ այս երգում

30 օր երաժշտության հետ. օր 7. երգ, որն ինձ ինչ-որ դեպք է հիշեցնում

on April 20, 2013

Դեպքերի մասին մտածելիս առաջին հերթին հիշում եմ տարբեր տարիների ծննդյանս օրերը ու դրա հետ կապված ընկերներիս մատուցած անակնկալները լիներ դա ռադիոյով երգ պատվիրելու, վիդեո սարքելու, թե դիսկ նվիրելու տեսքով: Արդյունքում՝ մտաբերում եմ լիքը երգեր, բայց դրանք հիմնականում կապվում են նաև այլ առիթների, այլ մարդկանց հետ, ու այս խաղի շրջանակներում դրանք կամ դրանց կատարողներն այլ կետերի տակ են հայտնվում կամ հայտնվելու:

Ու հենց այս երգն էլ՝ Muse-ի Unintended-ը, ինձ ուր ասես չի տանում. է՛լ պատանեկության տարիներս, երբ նոր էի հայտնաբերել ու լույսերն անջատած լսում էի այն, է՛լ ընկերուհուս խնդրանքով տեքստը թարգմանելը, է՛լ նուրբ ձեռագրով օրագրիս մեջ արտագրելը:

Բայց այս նույն երգը կապվում է նաև իմ ծննդյան օրերից մեկի հետ, ու դրանից հետո ամեն անգամ լսելիս հիշում եմ այդ օրը: Վերջին անգամն էր, որ Հայաստանում ծնունդ էի նշում: Ընկերներս Ֆրենդս ակումբում փարթի էին կազմակերպել ինձ համար: Էնտեղ պատահաբար տեսանք իմ հին ընկերներից մեկին՝ Մանուշակին, որը կիթառով էր եկել: Երբ իմացավ, որ իմ ծննդյան օրն է, կիթառը վերցրեց, ինձ էլ կանչեց, որ Muse-ի Unintended-ը երգենք: Դե ես չեմ ասում, թե ինչ անսլուխ եմ ու ինչքան փչացրեցի Մանուշակի կատարումը: Այնուամենայնիվ, էդ պահն ինձ շատ հուզեց, ու մինչև հիմա խորը պահում եմ որպես Հայաստանից մեկնելուց առաջի լավագույն հուշերից մեկը:

Leave a Reply

