Կարուսել

Ոչ վե՛րջ կա, ոչ ըսկի՛զբ այս երգում

30 օր երաժշտության հետ. օր 19. երգ իմ սիրելի ալբոմից

on May 5, 2013

Երեկ ամբողջ օրը նստած իմ սիրելի ալբոմներն էի փորձում մտաբերել. Radiohead-ի OK Computer, Starsailor-ի Love Is Here, Muse-ի Showbiz, Թորիի Little Earthquakes ու Night of Hunters, Լիլիթ Բլեյանի Ուրիշ քաղաքում, Kelly Family-ի Almost Heaven, Զազի Զազը ու վերջիվերջո իմ սիրելի Ալանիսի Jagged Little Pill-ն ու Supposed Former Infatuation Junkie-ն: Էսքանից դուրս սիրելի ալբոմներ չունեմ: Քանի որ էս բոլոր կատարողներին էլ անդրադարձել եմ նախորդ օրերին, ստիպված եմ նորից կրկնել: Ու քանի որ բոլոր ժամանակների իմ ամենա-ամենասիրելի ալբոմն ամեն դեպքում Ալանիսի JLP-ն է, հենց էդ ալբոմից իմ սիրած երգերից մեկը տեղադրում եմ:

Leave a Reply

