Կարուսել

Ոչ վե՛րջ կա, ոչ ըսկի՛զբ այս երգում

Մի քանի իրականություն

on May 6, 2013

Չորս զուգահեռ կյանք ունենայի, որոնցից առաջինում լինեի կարիերիստ գիտնական կին ու առանց մտածելու առաջ գնայի: Լինեին նաև ենթակյանքեր, որոնցից ամեն մեկում կարիերան տարբեր աշխարհագրական դիրքերում կամ ոլորտներում լիներ: Երկրորդում լինեի ընտանիքին նվիրված մայրիկ, որի համար իր երեխաներից դուրս աշխարհ չկա: Երրորդում վատ աղջիկ լինեի, ջահել ժամանակ տնից փախնեի, ծխեի, խմեի, ուռեի, ձեռքիցս բան չգար, բանտերով ու հիվանդանոցներով քարշ գայի: Չորրորդում կողքից նայեի բոլոր երեքին իրենց ենթատեսակներով ու ընտրեի ինձ ամենաշատ դուր եկածը:

Հիմա չորրորդում եմ, բայց արդեն ընտրել եմ առաջինը:

10 responses to “Մի քանի իրականություն

  1. uluana says:

    Հա, դու ընտրի, քանի կարող ես, հետո երկրորդը քեզ կընտրի։ 😛 😀

  2. uluana says:

    Ես էլ կուզենայի մի կյանքում ընտանիքին նվիրված մամա լինեի, մյուսում՝ արվեստին նվիրված, կտտցրած մեկը։ 😀 Բայց իրականում կուզենայի մի հինգ–վեց կյանք լիներ տենց, ամեն մեկում արվեստի մի ճյուղով զբաղվեի։ 😀 Էն ընտանիքին նվիրվածը չհաշված, էլի։ 😀 Բայց եթե համատեղելը ստացվի, էդ, իհարկե, լավագույն տարբերակը կլինի։ 😀

  3. Տանամա says:

    ինձ թվոմ ա, որ ես ունեմ իրանց, պարզապես ուղեղումս ու էս աշպարհին լավ ֆռռցնելու դեպքում կկարողանամ դրանք բոլորն էլ իրական-ացնել ։Ճ

Leave a Reply

