Կարուսել

Ոչ վե՛րջ կա, ոչ ըսկի՛զբ այս երգում

Պատմություն 1. մի բանի մասին, որ ոչ ոք չէր սպասի՝ ես կանեմ

on May 27, 2013

Արդեն մի պատմություն կա այստեղ, բավական հետաքրքիր ու ստեղծագործ մոտեցում է ցուցաբերել Տանամասին: Ես էլ եմ սկսում իմ 30 պատմությունները, որ չասեք՝ եկավ շուխուռ արեց, ինքը գնաց: Քանի որ Գերմանիա-Հոլանդիաներում կռված աղջիկ եմ, պատմությունները կտեղադրեմ այն հերթականությամբ, ինչ գրել եմ ցուցակում:

Հա, ուրեմն երբ երեկ կազմում էի ցուցակը, չէի մտածում՝ բա ես ո՞նց եմ տակից դուրս գալու: Ինչ մտքիս փչում էր, գրում էի: Հենց էս վերնագրի տակ սկզբում պատկերացնում էի մի էսպիսի բան. «Բոլորը մտածում են, թե էս ինչ լավն ես, պուպուշ ես, բայց անում ես մի բան, որ բոլորը զարմանում են. դու ո՞նց կարայիր սենց բան անեիր, քեզնից չէի սպասում, ամոթ քեզ և այլն»: Երբ երկար մտածեցի, որոշեցի հակառակն անել, այսինքն՝ մի էնպիսի բան ընտրել, որ մարդիկ կարծում են, թե ինչքան վատն ու անհաջող եմ, բայց արի ու տես, կարողացել եմ զարմացնել նրանց:

Դե ուրեմն մի հատ նայեք ինձ: Կոլոտ ու չաղ, սպորտերից կիլոմետրերով հեռու, չմարզված, անզգույշ, քսանչորս տարեկան, 360 օրականում նոր հեծանիվ քշել սովորած, հիպոդինամիկ, ամբողջ օրերը մտավոր աշխատանքի մեջ թաղված: Մի խոսքով, ես ուր, մարմնի հետ կապված վարժություններն ուր: Բայց արի ու տես, որ էնքան էլ էդպես չի:

Յոգայով սկսել եմ զբաղվել մի քանի շաբաթ առաջ: Հենց սկզբից ոչ մի դիրք ինձ համար բարդ չէր, ու տարիներ շարունակ յոգայով զբաղվողները զարմանում էին, որ ամեն ինչ շատ հեշտ ստացվում է: Դե սկզբում ամենահեշտ դասերին էի գնում: Հետո միացա նաև body balance-ին, որը մի քիչ ավելի բարդ է: Էնտեղ էլ ընդամենը մի դիրք կա, որ չի ստացվում, բայց դա դասատուն էլ չի կարողանում: Հա, ուրեմն էդ դասի ժամանակ է, որ կա full bridge կոչվող դիրքը, ու մի անգամ, երբ բանից բեխաբար ինձ համար դասատուի հրահանգին ի պատասխան հայտնվեցի հենց էդ դիրքում, պարզվում է՝ մեջքի վրա պառկած կողքիններս ահագին զարմացել էին ու եզրակացրել, որ մարմնի քաշն ու բոյը, նույնիսկ մարզվածությունը հեչ կապ չունեն ճկունության հետ: Հա, չունեն:

Բայց դե bird-ը չի ստացվում ու երևի երբեք էլ չստացվի, որովհետև ինչ-ինչ, բայց իմ ձեռքերը թույլ են, շա՜տ թույլ:

 

Leave a Reply

