Կարուսել

Ոչ վե՛րջ կա, ոչ ըսկի՛զբ այս երգում

Գտնված երգ

on August 6, 2013
Էսպես է լինում, երբ երգեր չես գտնում, երբ անջատում ես երաժշտությունը՝ նախընտրելով լռությունը, երբ ճանապարհին ականջակալներդ չես դնում ոչ թե որովհետև մոռացել ես, այլ ուղղակի քեզ չես կարողանում ստիպել «փլեյ» կոճակը սեղմել: Դու չես հասկանում՝ ինչ է կատարվում, որովհետև երաժշտությունից հրաժարվելը կյանքից հրաժարվելու կամ ախորժակ չունենալու նման մի բան է:
Քեզ նոր երգեր են պետք, նոր դեմքեր, որ հետո նորից հնին վերադառնաս ու գնահատես այն:
Գալիս ես գրադարան, նստում կոմպի մեջ ու ականջակալներդ թողնում պայուսակումդ: Բացում ես զանազան կայքեր, ու հանկարծ մի սոցիալական ցանցում մի անծանոթ կատարողի անծանոթ երգ ես տեսնում: «Լսե՞մ, թե՞ չլսեմ,- մտածում ես»: Հետո ծուլորեն հանում ես ականջակալներդ, միացնում ու ինքդ քեզ ասում. «Լավ, լսեմ էս երգը, հետո անցնեմ գործիս»: Լսում ես ու սկսում նույն կատարողի նոր երգեր, համերգներ փնտրել՝ հուսալով, որ ինչ-որ հրաշքով էսօր կամ վաղը Նիդեռլանդների կամ Գերմանիայի մոտակա քաղաքներում համերգ կա:
Կամաց-կամաց լարված նյարդերդ տեղի են տալիս, ու համարձակությունդ հերիքում է «թեզ» թղթապանակը բացել: Եվ ուրախանում ես. արդեն նոր երգեր ունես:

Հ.Գ. Ֆրանսերեն la petite mort արտահայտությունը բառացիորեն թարգմանվում է «փոքրիկ մահ», բայց իրականում նշանակում է օրգազմ:
2 responses to “Գտնված երգ

  1. Arman says:

    beautiful language.

Leave a Reply

