Կարուսել

Ոչ վե՛րջ կա, ոչ ըսկի՛զբ այս երգում

Վերջին երկուշաբթին (Խրոնինգենում)

on August 19, 2013

Գուցե շաբաթվա մնացած օրերին քնած մնամ, մինչև տասնմեկն ալարկոտ շուռումուռ գամ անկողնում, բայց դա երբեք տեղի չի ունենում երկուշաբթի օրերին. հենց զարթուցիչը ժամը ութն ազդարարում է, ես անմիջապես ոտքի եմ կանգնում: Երկուշաբթի առավոտյան յոգայի սիրածս դասն է:

Այսօր էլ, մնացած երկուշաբթիների նման սպորտային շորերով տնից դուրս եկա: Խեռին (յոգայի դասատուն, կներեք արտահայտությանս համար, բայց նրա անունն էդպես է) անսովոր բարձր տրամադրություն ուներ: Սկզբում սխալ (էլեկտրոնային երաժշտություն միացրեց): «Պատկերացնու՞մ եք սրա տակ դիսկո յոգա անենք,- ասաց,- դիրքերն արագ-արագ փոխելով»:

Ահավոր սիրում եմ երկուշաբթի առավոտյան յոգայի դասից հետոյի զգացողությունը, երբ նյարդերս ինչքան ուժ ունեն անջատված են, երբ լիքը խնդիրներ ունեմ, բայց թքած ունեմ դրանց վրա, երբ թուլացած եմ, բայց քնել չեմ ուզում: Էդ զգացողությունը մի քանի ժամ շարունակվում է, հաճախ նույնիսկ ամբողջ օրը:

Յոգայից հետո գնացի գրադարան: Սկզբում բարձրացա կաֆետերիա սուրճ խմելու ոչ էնքան կարիքից, որքան սովորության համաձայն: Երկուշաբթի առավոտները սուրճը չի օգնում, ու շարունակում եմ անջատված մնալ ողջ օրվա ընթացքում:

Հետո կոմպի մոտ բզբզացի ու էդպես էլ չկարողացա պոստերը սարքել: Չեմ հասկանում՝ թեմա ընտրելու դժվարությունի՞ց է, թե՞ անինքնավստահությունից, որ ոչ մի քայլ առաջ չի գնում: Իրականում պոստեր սարքելն ընդամենը մի ժամվա գործ է: Միայն թե կենտրոնանալ է պետք:

Ժամը երկուսին Հարմոնիա մասնաշենքի մոտ հանդիպեցինք Սրջանը, Սոֆին ու ես, գնացինք Սայմոն սուրճ խմելու: Էնքան լավ էր, որ Սոֆին էստեղ էր: Լրիվ դրական մարդ, հումորով ու կատակներով պատմում էր, թե Պոտսդամում թեզի հետ կապված ինչ դժվարություններ է ունեցել: Մի քիչ էլ հոլանդացիների ու հոլանդերենի թեմայով զվարճացանք: Խոստովանեցի, որ ախենդա պահելն ինձ համար ծիծաղելի չէ, որովհետև ես նույն օրի եմ, անգամ երբ Հայաստանում էի: Կարծում եմ՝ Սոֆիի համար էլ ծիծաղելի չէր, որովհետև գերմանացիներին էլ խորթ չէ ամեն ինչ նախապես պլանավորելու երևույթը:

Սայմոնում վերջին անգամ էի սուրճ խմում: Քանի որ քարտս լրացել էր, էսօր անվճար սուրճ ստացա: Ուզեցի վերադառնալ գրադարան, բայց զգացի, որ էսօր բանի պետք չեմ, Սրջանի ու Սոֆիի հետ մի քիչ թափառեցի խանութներով:

Անձրևի սպառնալիքի տակ Սոֆին որոշեց վերադառնալ Հարեն, ես էլ գնացի Խրոնինգենի քաղաքային գրադարան՝ մինչև պիլատեսի ժամը կգար: Հենց էդ ժամանակ էր, որ մամաս հղում ուղարկեց, թե՝ Ալ-Քաիդան պատրաստվում է Եվրոպայում արագընթաց գնացքներ գմփացնել ու որ զգույշ լինեմ: Աչքս լույս: Ինչի՞ համար զգույշ լինեմ, ո՞նց զգույշ լինեմ: Եթե տեռորիստը որոշել է պայթացնել իմ գնացքը, ի՞նչ կարող եմ անել: Ու ընդհանրապես, էս շուխուռն անողն ԱՄՆ-ն է, մի պետություն, որին մեղմ ասած չեմ վստահում:

Տոմսերս էսօր տպել էի, փորփրեցի, տեսա, որ ICE գնացք (հոդվածներում հիմնականում հենց այս գնացքների մասին էին խոսում) ամեն դեպքում նստելու եմ: Կիրակի օրը Լյուբեկից Բեռլին ճանապարհի վերջին կտորը Համբուրգից սկսած դրանով եմ անցնելու: Ըհը, ուրեմն տեռորիստների զոհը դառնալու շանսեր ունեմ: Փաստորեն, այս երկուշաբթին կարող է ոչ միայն վերջինը լինել Խրոնինգենում, այլև ընդհանրապես վերջինը: Միայն թե վախենում եմ՝ հսկայական ճամպրուկով ինձ տեսնելիս տեռորիստի տեղ չդնեն:

Հետո մի վերջին անգամ պիլատեսի գնացի, որին հաջորդեց մի վերջին անգամ body balance-ը Ջինայի հետ ու նախավերջին անգամ ընդհանրապես (չորեքշաբթի Խեռին է դասը վարում): Էս անգամ հավասարակշռության վարժությունները բավական լավ արեցի: Մոռացել էի աշխարհում գոյություն ունեցող բոլոր մարդկանց, դահլիճում կանգնած տասներկու կանանց ու դասը վարող Ջինային, ուղղակի կանգնել էի մի ոտքի վրա, մյուսը պարզել դեպի վեր՝  ձգվելով դեպի առաստաղ:

Դասից հետո Ջանեթն առաջարկեց չորեքշաբթի միասին սուրճ խմել որպես հրաժեշտ: Մարտինան հարցրեց, թե արդյոք նորից ինձ տեսնելու է: «Կգրանցեմ ախենդայումս»,- եզրափակեց Ջանեթը:

 

Leave a Reply

