Կարուսել

Ոչ վե՛րջ կա, ոչ ըսկի՛զբ այս երգում

Վախեր ու երազանքներ

on October 6, 2013

Ամիսներ առաջ, երբ դեռ նոր պետք է գնեի դեպի Հայաստան միակողմանի տոմսը, շատ կոնկրետ ու շոշափելի վախեր ունեի: Էն աստիճանի, որ ամեն օր հետաձգում էի տոմս գնելու էդ ճակատագրական պահն ու ինքս ինձ անընդհատ հարցնում` լա՞վ ես մտածել:

Ունեի նաև նույնքան շոշափելի երազանքներ, որոնք հակակշռում, չեզոքացնում էին վախերս, ստիպում, որ համարձակություն ունենամ, ուզենամ վերադառնալ:

Ամենասարսափելին այն է, որ երազանքներս բավական շուտ փշուր-փշուր եղան, իսկ վախերս չափից դուրս իրական ու առարկայական դարձան: Հիմա ես էն ամենի մեջ եմ, ինչից սարսափահար էի լինում ամիսներ առաջ: Թվում է` լուծում չկա: Առնվազն մի տարի պիտի դիմանամ:

Եթե բոլոր պլյուս-մինուսները հաշվենք, գումարենք-հանենք, կպարզենք, որ ամեն դեպքում Եվրոպայում ես ավելի երջանիկ էի ու ամեն դեպքում Հայաստանը շատ լավն է, երբ գալիս ես որպես տուրիստ:

 

2 responses to “Վախեր ու երազանքներ

  1. uluana says:

    Հեչ էլ լավ չի որպես տորիստ. գալիս, ջիջիլ ընկնում, գնում ես, էն քնած կարոտդ էլ էնտեղ եղած ժամանակ արթնանում, քեզ ուտում ա, հետ գնալուց հետո էլ երկար ժամանակ ուշքի չես գալիս։ 😦 Չէ, ինձ հեչ դուր չի գալիս Հայաստան որպես տուրիստ այցելելը։

    • byurie says:

      Իսկ ինձ ահավոր դուր ա գալիս էդ տուրիստական վիճակը: Ես գիտեի, որ սենց վերջնական գալն ուրիշ ա լինելու, բայց կարծում էի` վախերիս մեծ մասն անհիմն են: Փաստորեն, չէ: Լավ էլ հիմնավոր ու ճիշտ վախեր էին: Տուրիստ էղած ժամանակ տենց բաների մեջ չես հայտնվում:

      ________________________________

Leave a Reply

