Կարուսել

Ոչ վե՛րջ կա, ոչ ըսկի՛զբ այս երգում

15. Ինտերնետի հետ կապված պատմություն

on November 29, 2013

Մեր օրերում ինտերնետի շնորհիվ մարդկային հարաբերությունները լրիվ ուրիշ բնույթ են ստացել: Չեմ ուզում վերլուծել դրա դրական ու բացասական կողմերը, հաստատ ամեն մեկն իր փորձն ու իր զգացողություններն ունի այս երևույթի վերաբերյալ: Բայց այդ ամենի մեջ դասախոս-ուսանող հարաբերություններն էլ բացառություն չեն:

Մինչև երեկ իմ ուսանողներից միայն մեկը կար Ֆեյսբուքի ընկերներիս մեջ: Բայց նրա դեպքը մի քիչ ուրիշ էր. նա հաստատ մի օր հայտնվելու էր ընկերներիս մեջ` անկախ նրանից, որ իմ ուսանողուհին է: Մենք հաստատ լսարանից դուրս ինչ-որ տեղ ծանոթանալու էինք, որովհետև չափից դուրս հաճախ էինք միաժամանակ հայտնվել նույն վայրում, նույն իրադարձությանը: Եվ ամենակարևորը` բազմաթիվ ընդհանուր ընկերներ ունեինք:

Ուրեմն այս ուսանողուհուս (և մի խումբ այլ մարդկանց) ինչ-որ մեկը նշում է Ֆեյսբուքյան մի ստատուսում, որտեղ ասվում է, որ ընկեր Իշխանյանի (այսինքն` իմ) հաջորդ օրվա դասախոսությունը այսինչ լսարանում է լինելու: Ես էլ էդ պահին, ինչ մեղքս թաքցնեմ, Աչաջուրում Մանուի հետ նստած հաջորդ օրվա դասախոսությունս էի պատրաստում, մեկումեջ էլ հայացքս գցում Ֆեյսբուքին:

Տեսնում եմ ստատուսը, ժպտում եմ, Մանուին էլ ցույց տալիս. ես էլ իմացա լսարանի տեղը: Մեկ էլ հաջորդ վայրկյանին ստատուսի տակ քոմենթ է հայտնվում. «Կլինի՞ չգանք»: Դե խեղճ ուսանողուհին որտեղի՞ց իմանար, որ Մեծ եղբոր  ընկեր Իշխանյանի ամենատես աչքը հետևում է իրենց: Էստեղ մի հատ խորը շունչ եմ քաշում, մտնում իմ կռիս դասախոսական կերպարի մեջ ու ավելացնում իմ քոմենթը. «Չէ, չի լինի»: Լռություն: Հետո ուսանողներս սկսում են հերթով ընկերության առաջարկներ ուղարկել: Հաստատում եմ: Ու մի տեսակ հետաքրքիր, բայց հաճելի վիճակ է ստեղծվում. դասախոս-ուսանող հարաբերությունները տեղափոխվում են Ֆեյսբուք:

Leave a Reply

