Կարուսել

Ոչ վե՛րջ կա, ոչ ըսկի՛զբ այս երգում

Տարվա ամփոփում

on December 29, 2013

Շարունակում ենք զանազան հարցաթերթիկներ լրացնելը :)) Էս մեկն էստեղից էր:

1. Ի՞նչ ես արել 2013-ին, որ նախկինում չես արել:
Յոգայով զբաղվելը, full-time աշխատելը, Երևանում հեծանիվ քշելը

2. Նոր տարվա որոշումներիդ հավատարի՞մ ես մնացել և արդյոք ավելի շատ որոշումներ կկայացնես հաջորդ տարի:
Անցյալ Նոր տարուն մի հատ ապուշ որոշում ունեի, էն էլ ոնց եմ հավատարիմ մնացել: Բայց քանի որ տարին վերջանում է, հանգիստ կարող եմ շեղվել դրանից:

3. Քո մտերիմներից մեկը երեխա ունեցե՞լ է:
Հա 🙂 Մտերիմ ընկերուհիս երկրորդ պստոն ունեցավ

4. Քո մտերիմներից որևէ մեկը մահացե՞լ է:
Փառք Աստծո, չէ:

5. Ո՞ր երկրներն ես այցելել:
Նիդեռլանդներ, Գերմանիա, Ֆինլանդիա, Դանիա, Հայաստան, Իսպանիա, Չեխիա (անցյալ տարվան չի հասնի, բայց էլի քիչ չի)

6. Ի՞նչ կուզենայիր ունենալ 2014-ին, որ պակասում էր 2013-ին:
Սթրվածություն: Հետաքրքիր ա, որ անցյալ տարի գրել էի` ավելի շատ մտերիմ մարդկային շփում, որտեղ էլ լինեմ: Ու ստացել եմ ուզածս:

7. 2013-ի ի՞նչ ամսաթիվ միշտ կմնա քո հիշողության մեջ և ինչու՞:
Դեկտեմբերի 2: Կյանքումս առաջին անգամ հայտնվել էի ոստիկանությունում:

8. Ո՞րն էր քո ամենամեծ ձեռքբերումը 2013-ին:
Մարդիկ: Ես էնքան ուրախ եմ, որ արդեն եղած լիքը հարաբերություններ ամրացան ու խորացան, հայտնվեցին նաև նոր ու լավ լիքը մարդիկ:

9. Ո՞րն էր քո ամենամեծ անհաջողությունը:
Հայաստանում չհարմարվելը:

10. Ի՞նչ հիվանդություն ես ունեցել:
Մի անգամ թունավորվել եմ Հոլանդիայում եղած ժամանակ: Կյանքում չեմ մոռանա:

11. Ո՞րն էր քո գնած ամենալավ բանը:
Հեծանիվս

12. Ու՞մ վարքը կուզեիր գովել:
Հայ ջահելության

13. Ու՞մ վարքը քեզ դեպրեսեց:
Հին ընկերներիս

14. Ի՞նչ ես արել փողերիդ մեծ մասը:
Բերել եմ Հայաստան

15. Ի՞նչն ամենաշատը քեզ ոգևորեց:
Ուսանողներս

16. Ո՞ր երգը քեզ միշտ 2013-ը կհիշեցնի:
Շատ են: Բայց երևի Zaz-ի La lune-ը

17. Անցյալ տարվա այս ժամանակի համեմատ դու ավելի.

i. երջանի՞կ ես, թե՞ տխուր – տխուր
ii.չա՞ղ, թե՞ նիհար – նիհար
iii. հարու՞ստ, թե՞ աղքատ – աղքատ

18. Ի՞նչ կուզեիր ավելի շատ անել:
Գիտություն

19. Ի՞նչ կուզեիր ավելի քիչ անել:
Պրոկրաստինացիա: Հետաքրքիր ա, որ անցյալ տարի գրել էի` քնել: Ու երևի սա կյանքիս մեջ առաջին տարին էր, որ շատ նորմալ քնի ռիթմ ունեի (դե անքնության առանձին դեպքերը չհաշված):

20. Ինչպե՞ս ես անցկացնելու տոները:
Դիմավորելը տանը: Հետո` չգիտեմ: Առաջարկնե՞ր

22. Սիրահարվե՞լ ես 2013-ին:
Հա, ուֆ: Բայց ավելի լավ ա չհիշեմ:

23. Քանի՞ մի գիշերվա սեր ես ունեցել:
Ոչ մի

24. Ո՞րն էր քո սիրելի հեռուստահաղորդումը:
Չեմ նայում ոչ մի բան:

25. Ատու՞մ ես որևէ մեկի, որին չէիր ատում անցյալ տարի այս ժամանակ:
Չէ, ինձ չեմ ծանրաբեռնում սենց մանրուքներով:

26. Ո՞րն էր քո կարդացած ամենալավ գիրքը:
Կունդերայի «Անտեղյակությունը» կառանձնացնեմ որպես անձնապես ինձ վրա ուժեղ ազդած գիրք:

27. Ո՞րն էր քո ամենամեծ երաժշտական հայտնագործությունը:
Coeur de pirate

28. Ի՞նչ էիր ուզում և ստացար:
Աշխատանք

29. Ի՞նչ էիր ուզում և չստացար:
Նորմալ աշխատանք

30. Ո՞րն էր քո սիրելի ֆիլմն այս տարի:
Les beaux jours

31. Ի՞նչ արեցիր ծննդյանդ օրը և քանի՞ տարեկան դարձար:
Հեծանիվ քշեցի, Հեմինգուեյում խմեցի: Մի քանի օր անց էլ բուսաբանականում էկլերով ու թեյով կեսօր անցկացրի երկու մտերիմ ընկերուհիներիս հետ:

32. Ի՞նչն էր պակասում, որ տարիդ ավելի շատ բավարարեր քեզ:
Նորմալ աշխատանքը Հայաստանում, որ կբավարարեր իմ երեք պահանջները. կրթություն, գիտություն, կլինիկա:

33. Ինչպե՞ս կբնութագրես քո անձնական նորաձևությունը:
Յոգայի պատճառով էս տարի շատ էի լեգինգ+յուբկա հագնում:

34. Ի՞նչը քեզ ողջամիտ պահեց:
Ընկերներս

35. Ո՞ր հայտնի մարդուն ամենաշատը հավանեցիր:
Զազին:

36. Ո՞ր քաղաքական հարցը քեզ ամենաշատն անհանգստացրեց:
Մաքսային միությունը ու դրա հետ կապված բոլոր հարցերը

37. Ու՞մ կարոտեցիր:
Ինչ-որ տարօրինակ ա, ոնց որ թե ոչ մեկին էլ չեմ կարոտել, կամ էլ ում կարոտել եմ, ստացել եմ:

38. Ո՞վ էր ամենալավ մարդը, որի հետ ծանոթացար:
Մանուն, մեկ էլ Աննան

39. Պատմիր 2013-ի ամենաարժեքավոր դասդ:
Հայաստանը միջակությունների երկիր ա, եթե չես ուզում միջակություն դառնալ, պիտի փախնես էստեղից:

40. Գրիր որևէ երգի բառեր, որոնք ամփոփում են քո 2013-ը:
Կներեք մեծամտությանս համար, բայց…
I am a magnet for all kinds of deeper wonderment
I am a wunderkind oh oh oh oooooh
And I lift the envelope pushed far enough to believe this
I am a princess on the way to my throne 

Leave a Reply

