Կարուսել

Ոչ վե՛րջ կա, ոչ ըսկի՛զբ այս երգում

2013-ի կենսափորձս

on December 30, 2013

Եթե չեմ սխալվում, սա էլ ա Ռիփից գողացած (մի հատ էլ կա իրա կողմերից, բայց էն մեկը լիքը կրկնվող հարցեր ունի, հավես չարեցի լրացնեմ):

2013-ին ես սովորեցի
Երկու ձեռքի վրա կանգնել

2013-ին ես իմացա
Որ Հայաստանի հոգեբուժությունը շուտով մեռնելու ա

2013-ին ես առաջին անգամ եղա
Բարսելոնայում

2013-ին ես ծանոթացա
Լիքը լավ հայ ջահելների հետ, որոնք ոնց որ լույս լինեն: Մեկ էլ Ջանեթի հետ ծանոթացա:

2013-ին ես կարդացի
27 հատ մասնագիտական և ոչ մասնագիտական գրքեր: Գեղարվեստականի առումով սա կյանքիս ռեկորդն էր երևի:

2013-ին ես առաջին անգամ փորձեցի
Սիգար

2013-ին ես դիտեցի
Անկապ, չտպավորվող ֆիլմեր

2013-ին ես ձեռք բերեցի
Նոր ու լավ ընկերներ

2013-ին ես առաջին անգամ հագա
Լեգինգ

Leave a Reply

