Կարուսել

Ոչ վե՛րջ կա, ոչ ըսկի՛զբ այս երգում

Լորա Մարլինգի համերգը Կոպենհագենում

on May 20, 2015

Լորա Մարլինգի համերգին որոշեցի գնալ, երբ փողոցում պատահաբար պաստառ տեսա, թե՝ գալիս է Կոպենհագեն: Երգչուհուն մի քանի ամիս առաջ էի բացահայտել ու շատ ծանոթ չէի գործունեությանը, բայց մի քանի երգ հասցրել էի սիրել: Ու մի հավես բան էլ. Մալթայից Կոպենհագեն վերադառնալիս օդանավակայանում Լորա Մարլինգ էր հնչում: Համերգի տոմսն արդեն ունեի ու էնքան ուրախացա, երբ լսեցի այնտեղ: Ես միշտ ուրախանում եմ, երբ իմ սիրած փախած կատարողների երգերը պատահական տեղերում լսում եմ:

Համերգը տեղի ունեցավ Վեգայի փոքր դահլիճում: Անսովոր բան էր. սկզբից մի ժամ առաջ դանդաղ ինձ համար ներս մտա, ու առաջին մարդն էի դահլիճում: Բեմը ցածր էր՝ գոտկատեղիցս: Տեղավորվեցի ուղիղ բեմի դիմաց ու սկսեցի իմ սովորական նախահամերգային գործով զբաղվել. գրելով:

Լորան բացող խմբի հետ. իմիջիայլոց, ձեռքերը գրպանում

Լորան բացող խմբի հետ. իմիջիայլոց, ձեռքերը գրպանում

Բացող կատարողը քանթրիոտ մեկն էր, որ ԱՄՆ-ից էր եկել: Վերջին երգերի ընթացքում Լորան էլ հայտնվեց բեմին՝ ոտաբոբիկ, գրեթե անգույն կարճ մազերով, շատ իմիջիայլոց տոնով մի երկու տող երգեց, գնաց: Ձայնը լավն էր, մտածեցի՝ հրաշալի համերգ է սպասվում:

Չարաչար սխալվում էի: Վատ համերգների հազվադեպ եմ լինում: Սա դրանցից մեկն էր:

Ընդմիջումից հետո Լորան իր խմբով բեմ բարձրացավ: Ես եկել եմ ակուստիկ ֆոլկ համերգ լսելու, բայց բեմին ռոք խումբ է՝ ամբողջական կազմով: Դահլիճի ակուստիկան էլ ահավոր: Լորայի բոյը չէր հասնում միկրոֆոնին, ոտնաթաթերի վրա էր կանգնում: Իսկ ձայնը կարգին չէր լսվում:

Արագ-արագ մի երգը մյուսից հետո կատարեց, կարծես շտապում էր վերջացնել: Սկի դադար չէր տալիս, երգերը մեկը մյուսին կպած էին: Եվ միայն մի չորս երգ հետո թեթևակի բարևեց, շարունակեց երգել:

DSCF7330

Վերջերում նոր մի քիչ բացվեց, սկսեց խոսել: Ասաց, որ ռոք խումբն իր բանը չէ: Մի քանի երգ ակուստիկ կատարեց, որոնք երևի համերգի ամենալավն հատվածն էին, բայց դահլիճի ահավոր ակուստիկայի պատճառով էլի էն չէին:

Մեկ էլ հավեսն էն էր, որ վերջին երգը սկսելուց առաջ հայտարարեց, որ իրենք encore-ներ չեն կատարում, նենց որ դա իսկականից վերջին երգն է:

Սեթլիսթում հիմնականում վերջին ալբոմի երգերն էին, ու երևի ծանրությունը դրանով էր պայմանավորված: Ճիշտ է՝ եկա տուն, նորից վերջին ալբոմը լսեցի, ու գործիքավորումն ավելի հարուստ էր, քան նախորդ ալբոմների պարզ երկու-երեք գործիքները, բայց ամեն դեպքում այնքան ծանր չէր, որքան համերգի ժամանակ էր:

Որպեսզի Լորայից ոչ թե հիասթափվեք, այլ սիրեք նրան ու որպեսզի հասկանաք, թե ինչու էր այդքան անսպասելի ինձ համար բեմի վրա ռոք խումբ տեսնելը, առաջարկում եմ, օրինակ, այս երգը լսել: Իմ սիրած երգն է, բայց համերգի ժամանակ չկատարեց:

Leave a Reply

