Կարուսել

Ոչ վե՛րջ կա, ոչ ըսկի՛զբ այս երգում

Starsailor-ը տասներեք տարի անց

on October 20, 2015

Ինձ հիշում եմ տասնվեց տարեկանում, երբ երեկոյան կենսաբանության պարապմունքից տուն էի գնում ու ականջակալներով Starsailor-ի Tie Up My Hands-ն էի լսում: Հիշում եմ նաև մեր հավաքույթները Նոնայենց տանը: Երբ այդ երգը միանում էր, անջատվում ու պառկում էի գետնին ու մյուսները ֆոտոներ էին անում: Հիշում եմ Պրահայում խմբի առաջին ալբոմը գնելն ու այն երգերն անգիր անելու աստիճանի լսելը: Հիշում եմ նաև, թե ինչպես էին ընկերներս դիսկը ձեռքից ձեռք խլում, կասետների վրա ձայնագրում կամ կոմպերի, իսկ ավելի ուշ՝ հեռախոսների մեջ գցում երգերը:

2003-ին խմբի երկրորդ ալբոմը դուրս եկավ, որը ճարվում էր նաև Երևանում: Լսեցի: Լավն էր, բայց շատ լավը չէր: Ու դրանից հետո չիմացա՝ ինչ եղավ նրանց: Մի քանի երգ հեռախոսիս մեջ ման էի տալիս, ընկերական հավաքույթներին էլի լսում էինք նրանց, բայց միայն այդքանը: Իսկ երբ Եվրոպա տեղափոխվեցի ու սկսեցի փորփրել, թե երբևէ իմացածս կատարողներից ով երբ է համերգ տալու, հայտնաբերեցի, որ Starsailor-ը 2009-ից հետո ցրվել է: Ուրեմն նրանց երբևէ կենդանի տեսնելու հույս չկար: Բայց այս տարվա օգոստոսին հանկարծ պարզում եմ, որ այս աշուն շրջագայում են ու Կոպենհագենում համերգ են տալու: Այդ համերգը երեկ էր: Գնացի համերգին ու գնացի ոչ մենակ: Գնացի մեկի հետ, որի հետ համերգները նույնիսկ ավելի լավ են անցնում, քան երբ մենակ եմ լինում:

Պիտի տեղի ունենար մեծ Վեգայում, բայց համերգից մոտ մի շաբաթ առաջ տեղափոխեցին փոքր Վեգա. տոմսերը շատ չէին ծախվել: Իսկ փոքր Վեգան ցածր բեմով պստիկ դահլիճ է, ու եթե առաջին շարքում ես կանգնում, թվում է՝ կատարողի հենց քթի տակ ես: Եվ անգամ փոքր Վեգան առանձնապես լիքը չէր. մարդիկ իրարից հեռու-հեռու էին կանգնել:

Համերգը սկսվեց Four to the Floor-ի ձայնագրությամբ, որի ընթացքում երաժիշտները բեմ բարձրացան: Վերջում նոր հենց ուղիղ մեր գլխավերևում հայտնվեց խմբի առաջնորդ Ջեյմս Ուոլշը: Համերգը բացեցին Poor Misguided Fool-ով: Երևի խմբի ամենահայտնի երգն է: Եթե այս գրառումս կարդացողները երբևէ լսել են Starsailor, ապա ամենայն հավանականությամբ հենց այդ երգն է:

Հետո հերթով կատարեցին երգեր հիմնականում առաջին՝ Love Is Here դիսկից (ալբոմի տասնմեկ երգերից յոթը հնչեց բեմից), բայց արանքներում մտցնելով նաև մնացած ալբոմների երգերից: Հետաքրքիր էր, որ բեմի վրա ավելի ռոքոտ էին, քան ձայնագրություններում: Ջեյմսն էլ մի տեսակ ոնց որ մեծացած լիներ էդ երգերի համար ու էնքան էլ չսազեր դրանց: Համենայնդեպս, ձայնի մելանխոլիկ տոնը չկար: Բայց մեկ է, հավեսով էր կատարում դրանք: Էն նույն սիրուն Սքոթն էր՝ նրբիկ դիմագծերով ու թիթիզ սանրվածքով: Ձախ ձեռքին ամուսնական մատանին էր, որը պարզ երևում էր, երբ կիթառի գրիֆի վրայով անցնում էին մատները:

Հանդիսատեսը հիմնականում իմ հասակակիցներից էր բաղկացած՝ էն ժամանակվա տասնվեց տարեկաններից: Ու զգացվում էր, որ շատերը լավ ծանոթ են խմբին, որովհետև ամբողջ ընթացքում հետները երգում էին: Անգամ ինքս ինձ վրա զարմացա, որ էդքան երգ անգիր գիտեմ: Ամենահավեսն Alcoholic-ն էր, երբ Ջեյմսը տեղ-տեղ միկրոֆոնը պարզում էր հանդիսատեսին, ինքը լռում: Ու ամբողջ ընթացքում անհամբեր սպասում էի Tie Up My Hands-ին: Տեսնես ի՞նչ կլիներ ինձ հետ այն վերջապես կենդանի լսելիս:

Բայց քանի որ բեմի վրա ավելի ռոքոտ էին, ռոքոտ էր նաև Tie Up My Hands-ը, այսինքն՝ շատ ուրիշ էր ձայնագրությունից: Ու մեկ է էդ լավ էր: Լավ էր, որ այն չէր հնչում այնպես, ինչպես լսել եմ տասներեք տարի շարունակ: Լավ էր, որ գետնին պառկելու փոխարեն կարող էի ուղղակի գրկել կողքինիս:

Իսկ երբ բեմից հեռացան ու լույսերը հանգեցին, հանդիսատեսը սովորականի պես սկսեց encore-ի կանչելը: Վերջում երկու երգ կատարեցին. Four to the Floor-ը և Good Souls-ը: Վերջինիս անունով է կոչվում նաև նրանց լավագույն հիթերի հավաքածուն, ու սիրուն երգ էր համերգն ավարտելու համար:

Լավ համերգ էր: Լավ էր իմ տասնվեց տարեկանի սիրելի խմբին բեմի վրա տեսնելը: Ու հատկապես լավ էր, որ այնտեղ էի սիրելի մարդու հետ. նրա ներկայությունից էմոցիաներս բազմապատկվում էին: Բայց կարծում եմ՝ Starsailor-ը սպառված խումբ է: Նրանց համերգներին էլ չեմ գնա:

Leave a Reply

