Կարուսել

Ոչ վե՛րջ կա, ոչ ըսկի՛զբ այս երգում

30 օր երաժշտության հետ. օր 20. երգ, որը լսում եմ, երբ բարկացած եմ

on May 6, 2013

Ընդհանրապես, զայրույթը սուրբ զգացողություն է, որն ինձնից բնավ հեռու չէ: Երևի առաջին պատճառը հենց դա է, որ Ալանիսն ու Թորին իմ սիրելի երգչուհիներն են. նրանք ամենալավն են երաժշտությամբ արտահայտում իրենց զայրույթը, որն Ալանիսի մոտ դառնում է կատաղություն, Թորիի մոտ՝ խորը տխրություն:

Ու չնայած որ էս օրերի ընթացքում Ալանիսով մի այլ կարգի համը հանել եմ, բայց ինձ համար հենց «զայրույթ» բառի հետ առաջին հերթին այդ մի երգն է ասոցացվում, հենց դա եմ միացնում ամենաբարկացած պահերին, միացնում եմ, երբ տանը մարդ չկա, միացնում եմ ամենաբարձրի վրա ու գժի պես թռվռում, գոռում:

We’re taught to be ashamed of confusion, anger, fear and sadness, and to me they’re of equal value to happiness, excitement and inspiration.

Alanis Morissette

Leave a Reply

