Կարուսել

Ոչ վե՛րջ կա, ոչ ըսկի՛զբ այս երգում

30 պատմություն բլոգերների համար

on May 26, 2013

Գիտնականներն ասում են, որ մենք ատոմներից ենք կազմված, բայց մի ծիտիկ ինձ պատմել է, որ մենք պատմություններից ենք կազմված:

Բլոգինգում ամենաշատը սիրում եմ մյուսների պատմությունները կարդալ ու կիսվել իմոնցով: Ինձ համար բլոգը պատմությունների հավաքածու է, ինչ-որ մեկի կենսագրություն, որն ավելի շատ բան է ասում այդ մարդու մասին, քան սիվին: Ու քանի որ հայկական բլոգոսֆերայում գնալով պակասում են պատմությունները, 30 օր երաժշտության հետ նախագծից ոգեշնչված որոշեցի ինքս պատմությունների նախագիծ ստեղծել, որին կարող են մասնակցել բացարձակապես բոլորը (ես էլ եմ մասնակցելու):

Կանոնները.

  • Ձեր բլոգում տեղադրում եք ներքևի ցուցակը կամ հղում անում այս էջին
  • Մեկնաբանություն եք թողնում այս գրառման տակ՝ հղում անելով Ձեր բլոգին
  • Ստեղծում եք 30 պատմություն անունով պիտակ կամ կատեգորիա և բոլոր գրառումները դրա մեջ հավաքում
  • Ընտրում ձեզ հարմար պարբերականություն գրառումներ կատարելու համար (ամեն օր, շաբաթը երկու օր, անկանոն, և այլն)
  • Կատարում գրառումներ ներքևի ցուցակի թեմաներով (պարտադիր չէ նույն հերթականությամբ, բայց որ ձեզ էլ հեշտ լինի, ընթերցողին էլ, լավ կլինի՝ հերթականությունը պահեք)
  • Փորձում եք լինել կրեատիվ. թեև նախագիծը կոչվում է պատմություններ, բայց պարտադիր չէ, որ միայն տեքստով սահմանափակվեք: Կարող եք նկարներ, վիդեոներ, երգեր դնել: Մի խոսքով, ինչ մտքներիդ գա: Գրառումները կարող են լինել ցանկացած երկարության՝ սկսած մի նախադասությունից, վերջացրած մի քանի էջով
  • Ինձ ամենաշատը դուր եկած պատմության հեղինակ(ներ)ին նվեր կտամ (ազատ եղեք դուք էլ զանազան նոմինացիաներ ու մրցանակներ սահմանել)

Ցուցակը

  1. Պատմություն մի բանի մասին, որ ոչ ոք չէր սպասի՝ դուք կանեք
    mar_amirchanyan
    arega
    srtik
    Մի օր…
    Թաքնված անկյուն…
    Վոլտերա
    byurie
    apasionade
    dangxuan
  2. Պատմություն մի մարդու մասին, որից վախենում եք
    arega
    srtik
    Մի օր…
    Թաքնված անկյուն…
    Agnes Gasparbek
    Վոլտերա
    byurie
    mar_amirchanyan
    ֆիկուս
    apasionade
    dangxuan
  3. Պատմություն ձեր մանկությունից
    arega
    srtik
    Մի օր…
    Թաքնված անկյուն…
    Վոլտերա
    byurie
    mar_amirchanyan
    ֆիկուս
  4. Պատմություն ձեր արձակուրդից
    srtik
    Մի օր…
    Թաքնված անկյուն…
    arega
    ֆիկուս
    Վոլտերա
    byurie
  5. Պատմություն ձեր ամենամեծ նվաճման մասին
    Թաքնված անկյուն…
    srtik
    byurie
    Մի օր…
    arega
    mar_amirchanyan
    ֆիկուս
  6. Պատմություն, որ երբևէ որևէ մեկի չեք պատմել
    Թաքնված անկյուն…
    srtik
    byurie
    mar_amirchanyan
    ֆիկուս
    arega
    Վոլտերա
  7. Պատմություն ձեր ամենաուժեղ վախի մասին
    Թաքնված անկյուն…
    srtik
    Agnes Gasparbek
    ֆիկուս
    byurie
    arega
  8. Պատմություն կախվածության մասին
    Թաքնված անկյուն…
    srtik
    byurie
    arega
  9. Պատմություն մի կարևոր բան սովորելու մասին, որի համար չեք փոշմանում
    Թաքնված անկյուն…
    Մի օր…
    srtik
    byurie
  10. Ուրիշի պատմած պատմություն, որն ուժեղ տպավորվել է
    Թաքնված անկյուն…
    Մի օր…
    srtik
  11. Պատմություն ձեր երազանքների մասին
    Թաքնված անկյուն…
    byurie
    srtik
    arega
  12. Պատմություն ձեր սիրելի վայրի մասին
    Վիշապների կղզի
    Թաքնված անկյուն…
    Մի օր…
    srtik
    byurie
  13. Մի սիրո պատմություն
    Թաքնված անկյուն…
    Մի օր…
    srtik
  14. Մի երգի պատմություն
    Մի օր…
    Թաքնված անկյուն…
    mar_amirchanyan
    srtik
    byurie
  15. Ինտերնետի հետ կապված պատմություն
    Թաքնված անկյուն…
    srtik
    Մի օր…
  16. Պատմություն չհասկանալու կամ սխալ հասկանալու մասին
    Agnes Gasparbek
    Թաքնված անկյուն…
    srtik
    Մի օր…
  17. Անհավատալի պատմություն
    srtik
    Թաքնված անկյուն…
  18. Պատմություն ձեր տատիկ-պապիկներից
    Թաքնված անկյուն…
    srtik
  19. Պատմություն ձեր դեռահասությունից
    Թաքնված անկյուն…
    srtik
    byurie
  20. Հուզիչ պատմություն
    Թաքնված անկյուն…
  21. Պատմություն որևէ իրի մասին
    Թաքնված անկյուն…
    srtik
    Մի օր…
  22. Բամբասանքային պատմություն
    Թաքնված անկյուն…
  23. Պատմություն մրցակցության մասին
    Վիշապների կղզի
    Թաքնված անկյուն…
    Մի օր…
    byurie
    srtik
  24. Գժական պատմություն
    Թաքնված անկյուն…
  25. Պատմություն մի մարդու մասին, որի հետ այլևս չեք շփվում
    Մի օր…
    Թաքնված անկյուն…
    srtik
    byurie
  26. Պատմություն ձեր ունեցած ամենազարմանալի զգացողության մասին
    Մի օր…
    srtik
    Թաքնված անկյուն…
  27. Պատմություն մի տան մասին
    Թաքնված անկյուն…
  28. Պատմություն ինչ-որ բան տհաճությամբ անելու մասին
    srtik
    Թաքնված անկյուն…
  29. Պատմություն ինչ-որ բան հաճույքով անելու մասին
    byurie
    Թաքնված անկյուն…
  30. Պատմություն, որը կուզենայիք պատմել, բայց այս ցուցակում չեք գտել համապատասխան կետ
    agnesgasparbek
    Թաքնված անկյուն…

Բարի ժամանց բոլորիդ 🙂

Թարմացում: Այս գրառման մեջ պարբերաբար կավելացնեմ արդեն եղած գրառումների հղումները, որ բոլորը մի տեղում հավաքվեն: Ինձ օգնելու համար խնդրում եմ՝ եթե որևէ բան տեսնեք բաց եմ թողել, ասեք, ավելացնեմ:

33 responses to “30 պատմություն բլոգերների համար

  1. uluana says:

    Իսկ եթե նշված բոլոր կետերով չկարողանա՞նք գրել։ 😀

    • byurie says:

      Դե ասում եմ, ամեն ինչ ազատ ա թողնված, ով ոնց ուզում ա (սկի չգիտեմ՝ ես կարա՞մ, թե՞ չէ): Բայց դե լավ կլիներ՝ կարողանայինք. ես սիրում եմ մարտահրավերներ 🙂

      • uluana says:

        Չէ, դե, ասենք, բաներ կան, որ ես ուղղակի չեմ ուզենա գրել ու վերջ, այսինքն՝ չեմ ուզենա հրապարակավ դրա մասին պատմել։ Լավ, ուրեմն ինչը դուրս գա, կգրեմ, ինչը՝ չէ, չէ։ 🙂

      • byurie says:

        Դե հենց դրա համար էլ ասում եմ՝ մարտահրավեր ա: 

        ________________________________

  2. Տանամա says:

    ես սկսել եմ ։Ճ պիտակը մոռացել եմ, բայց կավելացնեմ
    tanamasi.wordpress.com
    մի տեսակ զգում եմ, որ առաջինը սենց բառադի, բայց գնալով ավելի ու ավելի իկբացվի ։Ճ թե չէ մի տեսակ զահլա չարեցի խորանամ

    • byurie says:

      Ուռա՜, հեսա մտնեմ, կարդամ: Երեկոյան ես էլ մի բան կդնեմ: Բառադիության մասին էլ մի մտածի, կայֆը հենց դրա մեջ ա 🙂

  3. […] մոտեցում է ցուցաբերել Տանամասին: Ես էլ եմ սկսում իմ 30 պատմությունները, որ չասեք՝ եկավ շուխուռ արեց, ինքը գնաց: Քանի որ […]

  4. Այյյ, էս ի՜նչ հավես միտք էր… Հիմա մոտս սենց բուռն ցանկություն ա՝ թողնոլ քննություններին պարապելու գործընթացը ու սկսել գրել (Ինձ հե՜տ պահեք էդ մտքից):

  5. […] գրելու նոր ցնկություն առաջացավ երբ կարդացի մի այսպիսի գրառում: Ոգևորվեցի ու որոշցի, որ ինքս էլ կմասնակցեմ այս […]

  6. http://goo.gl/4jw9g Ահա առաջին պատմությունս: Ես սկսել եմ:

  7. […] պատմություն էր մի վայրի մասին, որտեղ ես ազատ եմ շնչում որը ես սիրում […]

  8. Enna Adoly says:

    Հետաքրքիրը նա է,որ անկախ քեզնից հիշողությունների հաստ փոշին սկսումա մաքրվել…Ինչ հաճույք է հիշել այն,ինչը էլ երբեք չի կրկնվի…

  9. […] կարդալ, մի քիչ առաջ նստեցի, հղումները հավաքեցի այս գրառման մեջ: Պարբերաբար կթարմացնեմ: Կխնդրեի, որ եթե նկատեք՝ […]

  10. […] ինչպես նաև պատմությունների թեմաները կարող եք գտնել այստեղ: Էլի ու էլի շնորհակալություն մասնակիցներին. շատ հավես […]

  11. […] եմ բոլորիդ պատմությունները, բայց դեռ չեմ հասցրել այս ցուցակը թարմացնել: Ամեն դեպքում, մի անհանգստացեք. ոչ մեկիդ […]

  12. […] մասին ու նաև շարունակում էին գրել: Թարմացված ցուցակն էստեղ է: Այսուհետ կփորձեմ ավելի պատասխանատու լինել ու գոնե […]

  13. […] լավ նկատողություն արեց. արդեն մի տարի է անցել 30 պատմություն նախագծի մեկնարկից, բայց արի ու տես, որ շատերը կիսատ են […]

  14. […] շատ իր նախագծի մասին՝ 30 պատմություն բլոգերների համար: Ինչպես միշտ ես ուշացումով պիտի սկսեմ: Էլ չասեմ որ Բայի […]

  15. Mari Sari says:

    Բյուր, այ Բյուր, ես էլ եմ ուզում միանամ, ուշացողներին ընդունու՞մ եք 😀

  16. griffineliza says:

    Բյուր: Եսել եմ ուզում փորձեմ: Հուսով եմ մոտս կստացվի ու ընթերցողին (եթե լինեն) հետաքրքրի կլինի:

  17. […] հայտնաբերեցի Բյուրի նախագիծը https://byurakn.wordpress.com/2013/05/26/30-%D5%BA%D5%A1%D5%BF%D5%B4%D5%B8%D6%82%D5%A9%D5%B5%D5%B8%D6… ու քո համար իմ նիհիլիստական ընթերցող որոշեցի ժամանակ […]

Leave a Reply

